ADRES

Locatie: Huis van de Tijd, Nieuwe Herengracht 20, 1018 DP Amsterdam.

Email: info@huisvandetijd.nl

Telefoon: 020 774 9803 (tijdens kantoortijden)

Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 10:00 – 17:00 uur

OV: Metro halte Waterlooplein – uitgang: Hermitage

ROUTE

NIEUWSBRIEF

Wilt u op de hoogte worden gehouden van onze vorderingen en activiteiten via
onze nieuwsbrief?
Schrijf u dan hier in.
U ontvangt maximaal 6 emailberichten per jaar.

Onze verstuurde nieuwsbrieven vindt u terug in het archief.

 

VERHUUR VERGADER EN ONTMOETRUIMTE(S)

U bent van harte welkom om in Huis van de Tijd een vergadering/bijeenkomst te houden. De capaciteit is 2 tot ongeveer 20 personen, maar bij grotere aantallen wijken we uit naar andere zalen op het terrein.

Wij zullen u en uw gasten hartelijk ontvangen in een informeel sfeervolle omgeving. We zijn graag bereid om iets over het project en de omgeving te vertellen.

De Amstelhoven, het terrein waar ook het Huis van de Tijd een onderdeel van uitmaakt, is een prachtige plek in de stad met een van oudsher sociaal karakter.
Ook uw ontmoeting is hier speciaal.

PRIJZEN

Een indicatie van de kosten per dagdeel:
Zaalhuur vanaf 100 euro
Beamer 20 euro
Flipover 10 euro
Koffie/thee/water/koekjes vanaf 10 euro p.p.
Eenvoudige lunch (broodjes, sap en fruit) vanaf 10 euro p.p.
Soep 5,50 euro p.p.

CATERING

Overige catering-mogelijkheden bespreken we graag met u.
De opbrengst gaat naar de exploitatie van Huis van de Tijd en de projecten voor mensen met dementie!
Meer informatie?
Stuur ons een mailbericht.